Betonujeme

Jedno z předsevzetí na tento rok byla oprava betonu na terase, aby se tak děsně neviklaly některé dlaždice, a taky oprava schodů z terasy, ze kterých se kamenný koberec téměř sloupal. Oba problémy měly jednu společnou příčinu - poškozený beton. Takže jsem zajel do Prodoma, nakoupil míchací kýbl, zednickou lžíci, hladítko, betonovou směs, paní prodavačka mi popřála hodně štěstí a já se s nulovou zkušeností pustil do zedničiny. Problém s terasou spočíval v tom, že podloží pod betonovou vrstvou jaksi kleslo a v jednom místě se propadl i samotný beton. Na nějakou generální sanaci celé terasy jsem neměl chuť ani odvahu, tak jsem vyčistil, co se dalo a pěkně na hulváta veškeré díry vylil novým betonem, napěchoval ho, kam se dalo. Dlažební desky se teď nekývají, uvdíme, jak dlouho to vydrží. 
Schody jsem očistil, napenetroval a jal se vytvářet novou betonovou vrstvu. Na horním schodu bylo jasně vidět, že  to byl můj první pokus, druhý už vypadal lépe, ale do čerstvého betonu začaly padat obří kapky krátké, leč vydatné průtrže mračen, takže i po zahlazení schod vypadá trochu hruběji než ostatní. Na třetím a čtvrtém schodu už jsem si připadal jako fachmachr :) 





Komentáře

Oblíbené příspěvky