Ranní běžkování

Klára si na neděli zařídila denní směnu v Motole a to znamená, že potřebuje hodit na vlak na pátou ranní. Využil jsem příležitosti a protáhl si cestu do Úval přes Liberec do Bedřichova, že si vyrazím na běžky. Na parkoviště pod Maliníkem jsem přijel v 6:15 a zapsal jsem si nedělní prvenství. Teploměr v autě hlásil mínus třináct stupňů. Nasadil jsem čelovku, natáhl sjezdařské rukavice a vydal se po magistrále k přehradě na Černé Nise. Tady už začalo trochu svítat, baterku jsem na senzačně upravených tratích už mohl vypnout. Kolem Olivetské hory jsem se vyškrabal na Bílou Kuchyni a na Hřebínek. Tady už jsem po deseti kilometrech začal potkávat první borce. Někteří taky ještě měli na hlavě nasazenou čelovku. Zlaté ranní slunce se do mě opřelo až ve stoupání na Štolpišské silnici. Krásná cesta, zasněžená krajina jak z pohádky. Proslulé davy jsem začal vnímat až cestou z Nové Louky zpět do Bedřichova, ale to šli všichni proti mě, teprve se vydávali na cestu. Já už naopak ťapal poslední kilometry z této nevšední třicítky a kolem půl jedenácté už jsem startoval auto a udělal radost někomu, kdo v Bedřichově zoufale hledal místo na zaparkování.   

Komentáře

Oblíbené příspěvky